Forum for bygg, anlegg og eiendom

Det er klart for det siste møtet i forum for Bygg, anlegg og eiendom før sommeren.

Saker til møtet:
  • Ny KNF'er i forumet, hvordan jobber vi best sammen fremover? 
  • Hva har skjedd siden sist / evaluering:
    • Boligkonferansen
    • Boligbussen
  • Status Kommuneplanen 
  • Orientering om Vekst i Kongsberg  og hva det betyr for spesielt boligaktørene
  • Runde rundt bordet - hvordan står det til 
  • Eventuelt

Meld inn saker til Wivi- Ann  dersom dere har innspill, spørsmål eller annet dere ønsker å løfte inn i møtet.
 
Torsdag 18. juni
14:00 - 16:00
Sted

Kirketorget 4

Pris

Gratis

Meld meg på
Meld meg på