Forum for bygg, anlegg og eiendom
Det er klart for det siste møtet i forum for Bygg, anlegg og eiendom før sommeren.
Saker til møtet:
Meld inn saker til Wivi- Ann dersom dere har innspill, spørsmål eller annet dere ønsker å løfte inn i møtet.
Saker til møtet:
- Ny KNF'er i forumet, hvordan jobber vi best sammen fremover?
- Hva har skjedd siden sist / evaluering:
- Boligkonferansen
- Boligbussen
- Status Kommuneplanen
- Orientering om Vekst i Kongsberg og hva det betyr for spesielt boligaktørene
- Runde rundt bordet - hvordan står det til
- Eventuelt
Meld inn saker til Wivi- Ann dersom dere har innspill, spørsmål eller annet dere ønsker å løfte inn i møtet.