Dagen derpå: Veien videre for Agder

Valget er over – men spørsmålene står i kø. Hvem blir Norges neste statsminister? Hvilke partier finner sammen i regjeringsforhandlingene? Og ikke minst: Hva betyr resultatet for Agder?
 

Vi inviterer til en engasjerende og aktuell samtale dagen etter valget. Vi får et nasjonalt blikk ved Ketil LIndseth i First House, og forsøker etterpå å stake ut veien videre for landsdelen vår. Med oss har vi :

  • Kai Steffen Østensen – Arbeiderpartiet
  • Amalie Gunnufsen – Høyre
  • Jill Akselsen – Regionsdirektør i NorgesGruppen Agder og styreleder i Næringsforeningen
  • Ketil Lindseth – partner i First House. Han har fortid fra Ap som blant annet statssekretær og politisk rådgiver i Stoltenberg II-regjeringen.
 

Samtalen ledes av Hans-Christian Vadseth, partner i First House og tidligere sjefredaktør i Fædrelandsvennen. 

Velkommen til en morgen med refleksjon, analyse og blikk fremover – dagen derpå.

09.
09:00 - 10:00

K14

09. 2025