Forum for byliv
Forum for Byliv i juni vil ta utgangspunkt i erfaringene fra vårens bylivsarbeid – med særlig vekt på samarbeid, gjennomføring og erfaringer.
Vi ønsker å løfte blikket fra enkeltarrangementer og se på hvordan vi jobber sammen: hva som fungerer, hva som er krevende, og hvordan vi kan bygge videre på det vi har lært.
Forumet skal være en arena for deling, refleksjon og retning- og ikke minst en koblingsboks for godt samarbeid i byen!
Enkel servering og vi tar en liten pause midtveis i programmet.
Velkommen!!
Vi ønsker å løfte blikket fra enkeltarrangementer og se på hvordan vi jobber sammen: hva som fungerer, hva som er krevende, og hvordan vi kan bygge videre på det vi har lært.
Forumet skal være en arena for deling, refleksjon og retning- og ikke minst en koblingsboks for godt samarbeid i byen!
Enkel servering og vi tar en liten pause midtveis i programmet.
Velkommen!!
Program
- Kongsberg Agenda v/Linn Djønne
– hva skjer i byen disse dagene, og hva bør vi være forberedt på
- Kongsberg Jazzfestival v/ Monja Wiik og Isa Katharina Gericke
– status og hva vi kan forvente oss på festivalen i år
- Vekst i Kongsberg v/Håvard Fossbakken
– om satsningen og hva dette betyr for byen
- Kongsbergkonferansen v/Wivi-Ann Bamrud
– hva er status og hvorfor bør man delta på konferansen i november
- Kort oppsummering av 1. halvår, blikk fremover og ellers aktuelle saker som påvirker sentrum og bylivet v/ Anette Iversen og Wivi-Ann Bamrud
Linn Kristin Djønne
Prosjektleder i Kongsberg Agenda
Monja Wiik
Markeds-og kommunikasjonsansvarlig i Kongsberg Jazzfestival
Isa Katharina Gericke
Partneransvarlig i Kongsberg Jazzfestival
Håvard Fossbakken
Leder for Vekst i Kongsberg
Wivi-Ann Bamrud
Daglig leder i Kongsberg Næringsforum
Anette Iversen
Prosjektleder byliv, Kongsberg Næringsforum
Mandag 01. juni
14:00 - 16:00
Sted
Kongsberg Næringsforum, Kirketorget 4
Pris
Gratis