Forum for byliv

Forum for Byliv i juni vil ta utgangspunkt i erfaringene fra vårens bylivsarbeid – med særlig vekt på samarbeid, gjennomføring og erfaringer.

Vi ønsker å løfte blikket fra enkeltarrangementer og se på hvordan vi jobber sammen: hva som fungerer, hva som er krevende, og hvordan vi kan bygge videre på det vi har lært.
Forumet skal være en arena for deling, refleksjon og retning- og ikke minst en koblingsboks for godt samarbeid i byen!

Enkel servering og vi tar en liten pause midtveis i programmet. 
Velkommen!!
 
Program right
  • Kongsberg Agenda v/Linn Djønne
    – hva skjer i byen disse dagene, og hva bør vi være forberedt på
     
  • Kongsberg Jazzfestival v/ Monja Wiik og Isa Katharina Gericke
    – status og hva vi kan forvente oss på festivalen i år
     
  • Vekst i Kongsberg v/Håvard Fossbakken
    – om satsningen og hva dette betyr for byen
     
  • Kongsbergkonferansen v/Wivi-Ann Bamrud
    – hva er status og hvorfor bør man delta på konferansen i november
     
  • Kort oppsummering av 1. halvår, blikk fremover og ellers aktuelle saker som påvirker sentrum og bylivet v/ Anette Iversen og Wivi-Ann Bamrud
Linn Kristin Djønne

Linn Kristin Djønne

Prosjektleder i Kongsberg Agenda

Monja Wiik

Monja Wiik

Markeds-og kommunikasjonsansvarlig i Kongsberg Jazzfestival

Isa Katharina Gericke

Isa Katharina Gericke

Partneransvarlig i Kongsberg Jazzfestival

Håvard Fossbakken

Håvard Fossbakken

Leder for Vekst i Kongsberg

Wivi-Ann Bamrud

Wivi-Ann Bamrud

Daglig leder i Kongsberg Næringsforum

Anette Iversen

Anette Iversen

Prosjektleder byliv, Kongsberg Næringsforum

Program
Mandag 01. juni
14:00 - 16:00
Sted

Kongsberg Næringsforum, Kirketorget 4

Pris

Gratis

Meld meg på
Meld meg på